نور اسلام

و جن و انس را نیافریدم جز براى آنکه مرا بپرستند

نور اسلام

و جن و انس را نیافریدم جز براى آنکه مرا بپرستند


و پند ده که مؤمنان را پند سود بخشد (55)
و جن و انس را نیافریدم جز براى آنکه مرا بپرستند (56)
از آنان هیچ روزیى نمى‏خواهم و نمى‏خواهم که مرا خوراک دهند (57)
خداست که خود روزى بخش نیرومند استوار است (58)سوره(51)

طبقه بندی موضوعی

مهمترین علم در حوزه علوم انسانی که بروز اجتماعی دارد، علم استراتژی و دانش مبارزه است. امروز، انقلاب اسلامی‌در بخش علوم استراتژیک و در حیطه علم مبارزه صاحب مکتب فکری و نظری در جهان است.

امروز، روش اقدام نامتقارن در نیروهای مسلح ایران، که شیوه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد در مبارزه است، در تمامی‌دانشگاه‌های جهان تدریس می‌شود. در حالی‌که دانشگاه‌های ما هنوز از تولید علم بومی‌عاجز هستند، نیروهای انقلاب در بیرون از دانشگاه‌ها علمی‌تولید می‌نمایند که در دهه‌ها و صده‌های آینده در محافل دانشگاهی جهان تدریس خواهد شد.

علم، تنها در دانشگاه‌ها نیست؛ بلکه حقیقت علم، در بیرون از فضای دانشگاه تولید می‌شود. توسط انسان‌هایی که صدایی از اینان شنیده نمی‌شود تا تنها بعد از شهادت‌شان- آنگاه علم‌شان وارد دانشگاه شده و تدریس می‌شود.

در همین نقطه از جهان که هنوز بزرگان علوم انسانی از قبیل جامعه‌شناسی، فلسفه، اقتصاد، مدیریت، روان‌شناسی، علوم ارتباطات و… در تولید علم بومی‌تردید دارند، همه شاهد هستند که حزب‌الله لبنان، جهاد اسلامی‌و حماس، انصارالله یمن، الحشد الشعبی در عراق و بسیاری دیگر از مبارزین راه حق در جهان، ایرانی-اسلامی‌می‌جنگند.

روشی که صهیونیست‌های مسلمان (داعش، القاعده، النصره) و بسیاری از جنبش‌های چریکی در جهان دنبال می‌کنند، خشونت عریان است؛ النصر بالرعب. همان مدلی که سیستم شورش رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد؛ یعنی در مقابل دوربین‌های خبری، قسی‌ترین رفتاری که یک جانور وحشی می‌تواند از خود بروز دهد را علیه زنان و کودکان و مردان فلسطینی انجام داده و ضبط و منتشر می‌کند.

اما علم مبارزه‌ی اسلامی-ایرانی، علم مبارزه‌ای ضد مارکسیستی، ضدکپیتالیستی، ضد سوسیالیستی، و ضد لیبرالیستی است. شیوه‌ی مبارزه‌ی مدافعان حق را مردم پس از شهادت بزرگوارانی چون حسن تهرانی مقدم، حسین همدانی و عروج محمد ناظری می‌بینند.

محمد ناظری و شاگردان او، حریت و آزادگی و مردانگی را ارائه کردند؛ فرق نیروهای انقلابی از نیروهای غیرانقلابی در این است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
عباس اصلانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی