نور اسلام

و جن و انس را نیافریدم جز براى آنکه مرا بپرستند

نور اسلام

و جن و انس را نیافریدم جز براى آنکه مرا بپرستند


و پند ده که مؤمنان را پند سود بخشد (55)
و جن و انس را نیافریدم جز براى آنکه مرا بپرستند (56)
از آنان هیچ روزیى نمى‏خواهم و نمى‏خواهم که مرا خوراک دهند (57)
خداست که خود روزى بخش نیرومند استوار است (58)سوره(51)

طبقه بندی موضوعی

دکتر حسن عباسی : دیگر نباید خفت

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

یک فیلسوف فرانسوی در کتاب جنگ شکر در کوبا می نویسد میگه من رفته بودم پیش چگوارا ساعت 2 نیمه شب به من وقت جلسه داده بودند 
یک انسان کمونیست یک وزیر 36 ساله جوان ملحد بی خدا بوده دیگه اعتقادی به خدا نداشته 
سر ایمان به کفر تازه ساعت 2 نیمه شب وقت داده به فیلسوف بزرگ فرانسوی 
میگه رفتم آنجا دیدم نگهبان ها اسلحه ها در بغلشان خوابیده اند رفتم پشت در اتاق چگوارا و چگوارا آمد دوش گرفته بود سیگار برگ کوبایی گوشه لبش و لباس نظامی تنش بود آمد 
بهش گفتم چرا این وقت شب جلسه گذاشتی 
گفت ما خیلی کار عقب مانده داریم 
دیگر نباید خفت 
یک جوان ملحد مارکسیست از آرژانین میاد کمک می کنه به کوبایی ها آزاد می شوند پست و مقام را رها می کند اون روزی که وزیر بود 2 نیمه شب به فیلسوف بزرگ فرانسوی وقت می ده پست و مقام را رها می کنه و به فیدل کاسترو میگه کشور تو آزاد شد من باید سایر کشورها را آزاد کنم میره توی بولیوی و جنگ چریکی راه می اندازه آمریکایی ها توی بولیوی کشتنش

حداقل اندازه این جوان ملحد مارکسیست غیرت داشته باشند مسئولین در جمهوری اسلامی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
عباس اصلانی

نظرات  (۱)

نه فقط مسئولین که همه آدمها باید بیدار شن از خواب غفلت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی